Friday, June 18, 2010

I'm Back

taadaaa.. here I am.. in fact, I can feel it by myself

hari ni dpt msg dr member tersyg.. kate aku mcm ade masalah besar je.. masalah ngn lelaki.. smpai da tahap teruk sgt.. adoii syg, mane ade la.. tp aku akui juga yg aku :

-amat la malas hendak berckp dgn lelaki
-amat la malas hndak balas msg lelaki
-amat la malas juga hndak tgk lelaki

tp itu beberapa mngu yg lepas.. well biasa la pmpuan kn.. kitarannya x tentu.. so emosi nye pun x tentu.. mase itu lah ujian utk lelaki yg nk aku.. haha.. kalo anda x sbr, x phm n rase pmpuan mcm aku ni memeningkan kepala.. its ok.. aku phm.. aku pun kdg2 x phm dgn diri aku sndiri.. hehe

so, ari ni.. dh ceria balek.. kana bg special thanks pada member FB kerana.. aku terhibur dgn member lelaki mase zaman skolah dulu..hehe.. even simple joke, tp aku rase sronok pula.. gelak la juga, ketawa la juga.. sakit pala ade lah hilang sedikit..

jd jgn pkir aku saket jiwa pula.. ini adalah kitaran hidup yg sdg aku lalui.. ok ?? hee

so aku da ok.. tp dont expect more coz i still recovery my self..

org kata "kalo dh tahu lutut tu berdarah, jgn lah ajak kwn tu berlari.. jln lah pelan-pelan ngn dia.. nescaya bila lutut nya sudah smbuh.. dia akan berlari dgn anda"..

:) imachayang