Thursday, January 6, 2011

berjaya habiskan ^^

pagi-pagi aku da search dekat google gambar2 berikut..



series korea : fantasy couple

aku berjaya menghabiskan 16 episod dalam masa 7 jam sahaja..hebat tak?? ngeee.. itu semua
atas mengikut kehendak hati yang terikut series korea ni.. tak mahu dalam fikiran tertanya, terfikir sangat pasal cerita yang sangat best dan berjaya menarik aku untuk mengetahui jalan cerita selanjutnya..






bagi aku.. cerita ini memang sampai kat dalam hati aku.. tapi yang buat aku betul-betul suka ialah cerita ini memang-memang dan sangatlah memang KELAKARR!! aku dok gelak je dari awal sampai akhir - telah berjaya tolong aku kurangkan stress.. :))




watak heroin yang pelbagai.. aku suka betul :)



dan semestinya aku yang perempuan ni akan tertarik dengan watak hero lah.. hensem tu memang lah tapi yang paling syok ialah, hero tu ada je dekat mana-mana.. make sure heroin selamat walaupun ada sedikit perasaan dendam..




si hero yang hensem dan watak dia buat aku berangan nak ada pakwe macam ni.. heh heh



yang best lagi hero tu berjaya jadikan si heroin yang tamak, hidung tinggi, selfish, yang bad attitude la..menjadi seorang manusia yang berhati baik dan memperoleh cinta sejati..

heroin berjaya bawa watak dia dengan baik.. hero pun sama.. dan watak-watak lain pun sama..jadi aku dah puas hati sekarang ni bila aku dah habis tengok..sebab aku tak payak fikir lagi pasal series tu.. orang yang dah ketagih tu memang macam ni.. ^^



**aku akan tengok balik series fantasy couple ni full set sebb aku main forward je mana yang aku rasa tak penting..sebab tu dapat habis awal.. hehe ^^

***thumbs up! :)

****thanks to my adik :)