Wednesday, February 1, 2012

the other side is happy

aku terpanggil utk tulis entry ni pada saat genting di mana aku kena submit keje sekolah aku jumaat ni tapi aku bahagikan juga masa utk menaip di saat tahap stress di level paling atas and time is the limit..sungguh di kala otak tengah lambat loading, di kala mata nk melayan vdeo sedih di u-tube lalu berjujuran air mata ku seiring dengan ketakutan tak siap kerja sekolah di samping teringat pengorbanan mak dan ayah yang membuatkan aku bingkas bangun buat keje sekolah dengan baik.. pergh tak de koma dalam ayat!.tapi sangkut tulis blog pulak??



apalah yang boleh difikirkan sangat oleh otak aku bila dalam keadaan LETIH, PENAT dan STRESS? jawapan malas aku tentulah TIDUR!.. tapi tidur tu buleh digantikan balik di masa akan datang malah dalam kubur nanti kita akan 'tidur lena' kn..kn? kn? kn?




tapi pada tarikh yang lepas.. masa cuti raya cina, bila ya, malasnye nk pergi tengok kelender, jap lah..aku g tengok.. ha masa 23 Jan 2012.. itupun tengok gambar kat fb.. what a bad, tarikh member bertunang pun tak ingat kan -_-'






















dear rai..


tahniah.. bulan 6 ni dah nak jadi isteri orang =)
mulanya aku memang susah nak terima berita gembira ko ni
susah nak terima
susah nak terima
susah nak terima
sebab
sebab
sebab
masa untuk kita bersama akan terhad..
ko dah tak buleh selalu ada untuk aku
masa ko akan tertumpu sepenuhnya pada kehidupan baru ko




aku tahu,
sudah tiba masanya
ko namanya cinta ko dengan tersayang
setelah mengharungi pelbagai dugaan, rintangan dan halangan,
inilah jalan terbaik untuk memaknakan cinta korang
semoga berbahagia kehendakNYA
aku sentiasa

sentiasa
sentiasa
mendoakan ko mampu hadapi dugaanNYA
kehidupan ini tak seindah yang kita impikan
bila kita alpha pada Allah, bila kita ingkar pada RasulNYA 
dan bila kita derhaka pada Ayah-Emak




sesungguhnya sebagai kawan ko!
aku sentiasakan doakan yang terbaik untuk ko
ye!
aku bukan kawan yang baik
aku minta maaf
aku gagal tunjukkan kegembiraan aku
sebab 
sebab
aku sedih
sungguh aku sedih
sedih sebab cepat sangat kau nak kahwin!










tapi apepun, I AM HAPPY FOR YOU MY DEAR!.. 
semoga ikatan persahabatan kita kekal
sungguh aku sayang ko rai~






The language of friendship is not words but meanings. -- Henry David Thoreau