Wednesday, April 28, 2010

Aku Tak Bersedia

mengapa cinta kpd lelaki tidk berpihak kpd aku lagi??

dulu2..aku syg pada lelaki ini.. dia ibarat nyawa.. tp hubungn kami x mnjadi..kami x sepatutnya bersama kiranya krna aku bukn pilihan hatinya, dh aku tersilap pilih >> bukn xnk mengaku dikecawakan cuma keadaan akan lebih baik jika aku buka mata, siapa sebenarnya yg patut aku syg, siapa yg patut aku bersama dulu!! itu cerita dulu..dh bertahun pun.. dh tutup buku pun..

dn cte sekarang ni...aku ade suka mamat sorg ni, org nye di sana amatlah memenuhi kriteria yg aku cr pada seorang lelaki..
kriteria yg dimiliki oleh org di sana ialah :
1. tinggi (lg tngi dr aku)
2. kulit x cerah sgt
3. kidal
4. ade dimple (sweeetttt)
5. ade gaye tersendiri :)

aku x sngka org di sana tu pun suka kat aku.. cuma kami terlalu awal dlm menjalankan hubungan serius tnpa memikirkan kesamaan dn kexsamaan antara kami. org di sana bg aku ckup smpurna utk aku.. cuma malangnya, aku bertindak utk x teruskan krn atas sebb aku sprt tidk miliki dirinya..aku x tahu apa yg dia buat, dia kat mana, dia keluar dgn siapa, hdup dia mcm mana?? pelikkan, tp ia terjadi ada sebab.. org di sana sdg sibuk uruskan perniagaannya.. sibuk kena hulur dn hilir utk realisasikan impiannya selama ni.. dn cinta aku terbengkalai..

keputusan ini terbaik utk diri aku dn diri org di sana.. kita perlu bg sepenuh perhatian pada comitment yg telah kita jnji.. kalo kite x mampu nk teruskan,dn penuhi syarat2nya..lebh baik kite let go sja.. tiada siapa yg akan alami sakit hati lagi..itu yg terbaik

kekalahan yg aku alami ni membuatkan aku x memberi sepenuh perhatian kpd lelaki lg sekali.. aku sbuk kan diri dgn kerja dn belajar.. tp ade sorg mamat ni dtg ketuk pintu hatiku..menjanjikan setia dn bahagia..aku juga tahu, mase dpan dgn dia cerah TAPI aku x tahu.. aku buntu.. aku x boley buat keputusan.. aku tensionn.. 'hati kata belum lagi'..

bukn x berani nk buat keputusan, cuma apa yg aku alami mnjadikan aku lebih memilih.. sebab bila aku dh syg seseorg, aku syg betol2.. dn bila kalah, aku yg alami sakit hati sorg2..aku yg ubatinya sorg2..aku yg nangis sorg2!!!!

jd, biarlah mcm ni.. kalo boleh tungu, tungu lah.. kalo da x boley tngu..xpe, aku pham.. ini KUASA ALLAH.. dn aku berkuasa pada hati aku.. aku tahu ape yg aku perlukan.. sekarang ni aku x mahu lelaki dlm hdup aku..

~ALLAH akan temukan kita dgn org yg salah, sebelum temukan kita dgn org yg betul~