Sunday, September 5, 2010

..emm..

when u have to choose, u have to make a choice


-->> erm tak tahu nak ngadu kat siapa.. sebab hati dan perasaan berperang sesama sendiri lagi.. sesungguhnya benar kata orang..

"hati dan perasaan bukan untuk dibuat main"

pertama sekali.. jujurkan anda pada diri sendiri?? sejauh mana anda jujur dengan orang lain? berkali mulut menidakkan, berkali pula hati mengiyakan??? byk maksud disebalik ayat tersebut..

hmmmm...

aku! aku dah biasa tak ada lelaki asing dlm hidup aku.. dah nak 3 tahun aku jauhkan diri aku dari menyayangi dan disayangi lelaki lain.. SEBAB?? x tahu.. dan kerana terlalu melindungi diri sendiri.. aku jadi susah untuk membuat pilihan..

atau sebenarnya, aku memang tak nak buat pilihan.. atau aku belum bersedia, atau mereka bukan orang yang dijanjikanNYA..

ada kata lagi "jangan ikut kan sangat perasaan hati, yang penting akal berfikiran waras"

betul!!.. sokong, cuma akal pun x mampu nak buat keputusan, berbalik pula kepada si hati.. dah tanye si hati.. memang xakan lah jawabnya.. :(

dan aku pula tak tergerak nak buat solat ishtikarah.. sebab hati tu mmg tak nak lagi.. tapi kejam kah aku bile aku membiarkan mereka berperang pula dengan perasaan sendiri.. peluang tak akan datang selalu...

jadi aku perlukan teman utk berbicara, perlukan kaunselor atau doktor cinta untuk merawat SAKIT HATI aku ni..