Tuesday, December 28, 2010

Candid Itu Cun Laa..





>>this is my first time join contest yang dibuat oleh blogger di luar sana..



owner of this contest is miss cute dilla adilla , but I get this information from my new blogger friend;which is his name for me kind of unique..hehe, Mr Pencari Qurratuaini [dah macam nak cari Puteri Gunung Ledang] heh heh, dia pun join juga contest ni..



--------->> this is the contest


oleh itu, aku pun macam berminat nak join sebab aku juga diketogori gila kamera..wahaha!! tapi masalahnya bila dah gila kamera ni, bila ada orang nak snap mesti kita akan tengok kamera tu, jadi dah tak jadi candid la kan..

butttt!! aku scroll juga cari kot-kot ada kawan-kawan aku yang nakal ambil gambar candid aku.. [nak pertaruhkan gambar yang best2, kalau boleh nak menang!!!]


mari kita tengok gambar yang dipertaruhkan.. jeng-jeng-jeng

'
'
'
'
'
'
'
'
'



erkkk..gambar ni???!!!! hihi.. mulanya sangat malu nak ambil gambar ni sebab dapat comment kata mulut aku dah macam mulut itik.. tapi dah namanya ITU CANDID!! (tapi mata TERpandang camera jugakk..hihihi)

cerita pasal gambar ni masa pergi Bukit Merah Resort, bawa anak buah bermandi manda. boy yang tengah tidur tak hengggaatt dunia tu ialah upa.. tell you lah kan, belum habis minum kot masa tu dia dah terlentok tidur atas lantai.. and lucky ada cik ma dia yang baik hati ni, dukung lah dia yang boleh tahan beratnya..

::>>perempuan yang mulut macam itik itu sedang tunggu kereta nak bawa balik ke bilikk.. (mana larat nak dukuunggg)

orait, all of that is my story about the candid picture, and I am very sure my cousin Az and My beauty Kak Apid will laugh at me.. heh heh.. yang paling gelak besar ialah my mate Fia.. wink*wink*