Tuesday, December 28, 2010

Giveaway Separuh Jiwang


nak join juga giveaway yg ni tapi boleh pulak idea nk berjiwang TAK ADAKK time ni.. asishhh...




ini je yang termampu setelah 30 minit bertafakur sambil dengar lagu korea
(draf autosave 1013 pm.. ;p)


kau dan aku makin jauh
tak mengapalah, bukan jodoh kita
aku tak menyesal pun kalau kita dah tak bertegur sapa
kau pun sudah mulakan hidup baru
aku pun akan teruskan hidup
kalau ada kenangan yang singgah tu, aku anggap mimpi di siang hari
kerana aku pun tahu kau tak akan ingat aku

aku tak salahkan kau bila hati aku tertutup sekali lagi
sebab aku ada Tuhan, aku yakin padaNYA
lagipun aku tidak lah dilambung cintann dengan kau
cuma terima kasih sebab bagi aku stress
seterusnya jadikan depressed



eiiiEE teruk betul aku berhujah ni... kena belajar dari fia nampaknya..haha..
gayanya aku ni bukan kategori jiwang lah..

[rasa nak tarik diri lah :(( -->> buat orang gelak je..]


aku rasa yang ada makwe/pakwe mesti suka contest ni..hehe kan Neck Yus

budak mira ni pun boleh tahan karangan dia..bole la akak belajar ye.. haha



ok dah tag 3 orang yg kat atas tu... lagi???? itu je lah kot.. aku ni bukan jiwang sangat.. (o_0)