Monday, January 31, 2011

cuti sem nanti..


tapi agaknya tak sampai cuti sem kot, aku dah layan cerita ni..hik hik




tapi





aku




memang





nak tengokkkkk...






it's ok, daddy girl


dari segi garapan cerita ni, tak banyak pasal love, tetapi lebih kepada
hubungan kekeluargaan..


hubungan yang tak akan putus sampai bila-bila
macam mana si ayah selamatkan anak perempuan dia
dan
macam mana si abang berkorban untuk si adik
dan yang lain-lain

dari trailer dia, dah tau yang cerita ni cerita kena bawa tisu
mesti nangis la akuu....
sedihhh...banyak air mata aku tengok pelakon2 dia..



dah kalau cerita sedih, buat apa layan dokk??
tapi kite kena layan cerita sedih kadang-kadang
ye lah, kasi membazir air mata tu
hehehe



tapi ALASAN sebenar aku nak tengok sangat cerita ini


ialah :










si dia ni... wink*wink* (^ ^)




Lee donghae

chomel kan.. hee







:)







dah berkerut kening.. scene nangis lagi tu..







ni scene sedih lagi..







speech less







cute kan (^ ^)





sebab dia lah aku nak sangat tengok cerita ni..tapi dia bukan watak utama pun
cuma
aku nak tengok boleh ke dia ni belakon atau tidak..



berapa star* aku akan bagi nanti?.. haha!