Saturday, February 12, 2011

Crush



Do u ever think when u’ r all alone

All that we could be, where this thing could go?

Am I crazy or falling in love?

Is it really just another crush??



Cis! Mcm x percaya pula aku bole nyanyi lagu ni.. tapi kan, sebab mungkin umur yang makin menaik dan persekitaran yang macam memaksa pengaruh aku, jadi aku macam teringin pula nak bercinta dan paling terkejutnya ialah aku nak berkahwin..




sebaik pakai tiga je, bole bgtau kekawan yang dah nak bertunang.. adeii



Gila aku ni.. dah pakai inai di jari.. :p, mulanya aku ingat nanti-nanti la dulu, tapi bila kawan aku sume dah dok cerita pasal kawen, si anak buah sedara aku, az pun dah sibuk nak kawen, mahunya tak terikut aku.. kawan-kawan yang dalam kelas pun semua dah ada bf. Aku pula yg xde, jadi macam mana aku tak terasa tercabar nak kawen nak ada bf ni

Tapi persoalannya.. SIAPA YA!!

**tgk DIL TOO PAGAL HEI tadi lagi lah buat aku nak rasa “hebatnya bercinta” …