Friday, January 14, 2011

pandu memandu



sebenarnya aku tersangat lah geram dengan segelintir pengguna jalan raya yang dia ingat dia sorang saja yang bayar cukai jalan!



hamba ni dah lama tahan rasa sakit di hati akibat geram dengan tingkah laku mereka yang sangat tak matannnggg!!!


  • ok! aku akui aku bawa laju mase dekat lebuh raya. tapi aku tak pernah bim kereta depan, aku tak cucuk-cucuk pun kereta depan. kalau dia tak nak ke line tengah, aku yang g line tengah, potong dia. TAPI yang kononnya bawa laju ada emergency dari jauh lagi dah bim!, ape xddee breakk ke bangg?? aku pun bayar tol juga lahhh!!! pleasee lah.. tak yah nak bimmm. hormat kereta-kereta yang lain

  • ye tahu ramai rakyat malaysia dah SEMAKIN RABUN!! rabun malam lah, silau lah, pakai spek mata hitam waktu malam lah or what ever!! aku pun pakai spek juga TAPI aku tak biarkan LAMPU TINGGI aku dok menyala je sepanjang jalan.. dekat highway kot! nak pasang lampu tinggi buat ape? lampu jalan kiri kanan tau takkk!! tahniah la korang sebab bg power silau aku makin bertambah!!!! &$%^#@$@

  • aku amat berhati-hati bila ade motor. aku siap perlahan kereta nak bg motor lalu kalau jalan sempit. sebab aku tahu hukum karma.. aku tak buat kat orang lain agar orang lain tak buat dekat ayah aku, abang aku, keluarga aku yang bawa moto. TAPI dah kalau banganggg sangat yang pi masuk line aku dengan mencelah ape kes??? ko dapat lesen mcm mana ni??? kalau aku tak break, ko tercampak atas bumbung kereta aku tau takkkk!!!!

  • satu lagi.. ni nak bawa kereta atau nak bercinta??!! slow nak mampus!!! beragak laaa wei

  • haa.. ade lagi. jangan ingat kereta ko besar, mewah, mahal dan berjenama ko boleh sesuka hati nak buat jalan tu macam jalan ko sendiri! ikut peraturannn la beb!!!


ini semua memang buat darah tinggi aku naik!!!!! *&^%&^$#@