Wednesday, January 19, 2011

can I hate her?!

boleh ke tidak aku nak benci n marah dia??


so orang lain akan datang cakap.."tak baik benci antara sesama manusia".."kita ni sama je" "hidup berkelompok mmg mcm tu..." "nanti esok ko rapat dgn dia.." "alah..biasalah tu..."


ok! macam ni.. mari kita review balik! yES! I'm just ordinary human..we are the same.. but hati kita sebenarya lain-lain.. kalau hati kita sama, kita tak akan wujudkan perasaan benci, sakit hati dan iri hati!

HAKIKAT bila ada orang tak suka dekat kita.. itu normal! tapi bila kita dah cuba buat baik dengan dia, bermanis muka, bersopan santun, dan menghormati..ape pula hak dia nak mulut jahat!

aku tengah marah dan tak suka dekat sorang ni! dari mula lagi tak ada perasaan nak 'berbaik' dengan dia.. SEBAB?? dari air muka dia lagi aku tahu, aku tak boleh nak ngam! keserasian itu TIDAK ADA! bagi aku die ni kerek je lebih, poyo! jalan terlebih ke depan! berlagak!!

ye aku tangah sangat marah sekarang ni! tapi aku tak boleh nak luahkan dekat orang lain sebab orang lain akan nasihat kan benda yang sama! aku tahu itu semua tapi aku tak kira aku nak lepaskan apa yang terbuku di hati!!

"mulut ko boleh tak jangan jahat sangat atau ko tak payah nak berpura-pura!".

please be profesional.. aku akui, kita masing2 ade emosi dan kitaran hidup yang tak stabil.. so can u show your respect!! kenapa nk mulut jahat sangatttt!!!


tapi sakit hati tak kan hilang dgn sendiri.. what to do...


I just hope I can kill her straight away from my eyes!! and please after this, dont be sooo nice! sekarang ni belajar jadi plastik ok!