Wednesday, January 26, 2011

transform



actually my alon buy me a rojak for my dinner, tonight!



~tapi aku terTRANSFORM kepada~



sebenarnya memang aku ade niat pun nak menukar rojak ni kepada _ _ _ _ _ _ ^^




ini rojak yang dibeli, dipenuhi dengan toge, telur rebus satu biji yang dipotong 4 dan cucur kot






proses membuang sayur, memadailah yang aku ni tak makan sayur kan.. ^^






tadaaaaaaa...!!!
rojak tadi dah jadi ala-ala spaghetti tau..
memang niat aku pun nak transform--heh heh
so inilah dinner aku ^^







kononnya tengah layan spaghetti bolognese :p








habes pun aku telan spaghetti yang tak ori..hahaha




tapi

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'








alangkah sedapnya tekak kalau betul-betul dapat layan spaghetti meatballs ni..

nyummy-nyummmy





**jom! sapa nak join aku makan spaghetti bolognese..kita layan dekat Secret Recipe nak!