Wednesday, March 9, 2011

aku poyo dohh!!



memang aku rasa aku poyo bila aku nak buat entry ni
[tak kira, aku nk post jugakk, blog aku,,sesuka hati aku la!]




HE'S BACK waaa.. mcm aku kenal je mamat ni..keke..tp kenal la juga sampai bole terminat die..erkk..poyo btol minat aku yg ni.. ok serius! si Shim Chang Min ni dah balik..balik ke industri lagu korea la.. xkan balik rumah aku kot.. kot balik umah aku pun ape salah nye *blusher*


lagu terkini dia ngan YunHo best sgt.. tajuknye "keep your head down".. search sendiri vdeo kat you tube tapi apa aku boleh cakaplah kan.. komen aku kan, perghh dancing diorang smart sgt lahh.. min ngn yunho menari sgt sharp, kemas dan bertenaga.. hebat aku rasa bila menontonnya..wahhh.. mcm aku juri lak sekarang ni.. nak bagi tahu..aku dok dgr lagu n video tari diorg dah 2 hari 2 malam tau... hebatt kan taye! **



tapi yang penting sekarang ni, Chang Min sgt HENSEM OK.. aku layan gile dgn dia..




max 2011..






so suweettt..






ok..bab lepas ni dah bab poyo..sebab aku tak tahu nak minat lebih dekat siapa?..


..antara shim chang min vs mr belum vs lee dong hae..


'
'
'
'

tapi ada yang pasti, aku xkan ambil lelaki yang rambut karat ok!