Wednesday, March 2, 2011

...dan hasilnya





well.. this is the activities I have done..TODAY!!! wahahaaaaaa.....





1. playing Plants vs Zombie.. although I have finished all the level before

minimize kan sebab nanti bos masuk senang dapat cover (^^)






2.listening to the same music without stop and keep playing until 5pm!

hari ni layan lagu melayu leleh, hindustan cintan-cintan dan korea lebiu (^^)






3. Lawatan Sambil Belajar ke my most favorite blogs

antara blog yg rajin aku buka bila aku kebosanan tahap gaban dekat pejabat (^^)






4. yang ni kalau dah tahap dewa aku tak tau nak buat apa

aku tak lah gile fb time opis sebab tak bole main game fb time opis..dah kena blok..tapi kire nasib baik juga kan fb ni x kena blok.. kot tak lagi haru aku (^^)




tapi itu semua tak bermakna aku tak produktif! aku ni rajin sebenarnya (masuk bakul angkat sendiri) kalau boss aku bagi kerja, hari ni juga siap..dan paling penting aku pentingkan kekemasan iaitu output yang boleh dibuat rujukan semua, hasil kerja yang memuaskan.. walaupun boss aku ni cincai-cincai je orangnya.. :p