Wednesday, March 2, 2011

tak tahan aku macam ni!


GILE BOSAN AKUUUU!!!


Dari jam 8 am sampai jam ni aku tak buat keje ape pun.. baguss x??


Bosann dehhh.. g keje x tahu nak buat apa.. xde keje nak buat sebenarnya.. aku bole layan bace blog si fatin sampai la ni – yelah x tahu nak buat ape da


Fb dah bosan, keje yg ade dok aku tengah buat tak mencabar langsung.. arahan yang diberi tak sampai!! Aduhaiiii…


Aku sukaria sakit jiwa nak cari kerja! Sementelah memang tak ada banyak kerja!! Unit aku ni paling rileks sekali


Tapi disebabkan kondisi ini aku semakin bosan tahap gaban.. I wish clock at 5 pm walhal baru 830 am je beb!!

Teruk~teruk~terukkkk.. tak sampai setengah jam dok opis dah rasa nak balik! Sebab itu kire ok dari aku melangok depan pc, berpura buat kerja!

(baik aku balik rumah dari terus terasa makan gaji percuma!)


Tak tahu nak buat ape lg sampai ke petang.. sakit hati dohh tgk yang lain buat kerja! Sakit jiwa juga bila tengok diorang ada benda nak buat!



Dusshhh-dushhhh!!!

............bagi lah aku kerja nak buaatttt.....