Thursday, March 31, 2011

separuh kot..




hari ini last day of March..org kerajaan DAH GAJI kan.. swasta pula kalau tak hari ini..esok2 gaji la.. so boleh lah kita SHOOPINGGG!!

-tapi yang buat aku terkejut ialah, belum bulan 4 lagi..gaji aku dah tinggal separuh kot..



(T.T) sgt sedih tau.. waaaa :'(




APA YANG AKU DAH BELANJA NI????






1. Miyami Two Way Foundation


my fren yg pakai ni.. perghhh cantik betul aku tgk.. adore gile aku dgn muka dia.. jadi aku yg x cantik ni nak juga pakai.. harga asal RM 30 ++ -->> tak mampu aku kot (cakap je lah aku ni kedekut kan) .. tapi bulan ni ade promosi.. 40% off.. perghh murah tu..
jadi aku pun dgn suka hati ajak akak aku pergi beli.. yeayyy!!







2. Bioglo Clear Pore Deep Cleansing Mask..

aku yang banyak bintik putih dan bintik hitam ni sgt teruja dgn produk-produk yang boleh bagi hilang itu semua kesan jahat di MUKA.. byk juga produk nak remove bintik hitam aku try.. sampai aku rasa x kesah dah.. tapi bila aku tgk produk ni aku terasa sgt EXCITED nak try.. tp mahal juga lah!! mane aku mampu nak beli (T.T)..

dan bulan ni juga ada promosi.. harga tak salah RM 21 ++.. hambikk... jangan tak hambbikkk







...YaNg Ni TaK SePatuT BeLi...






3. E5-00

aku tak tau kenapa aku boleh tergerak nak beli terus handphone ni..walhal hanphone tak canggih aku elok je lagi.. bole je aku gayut, msg2 n video call



TETAPI




atas desakan nafsu aku beli juga.. dah PAID tu kan..




jadi kesimpulannya..aku kena berjimat..
MULAI MINGGU DEPAN KENA PUASA!!!!!