Thursday, March 31, 2011

aku rasa nak sepak je




boleh pulak kan aku dengan senang perasaan berserta hati yang nekad xnak pergi kelas!! baguih.. mentang-mentang la kelas 2 jam aje..nama subjek pula PERTANIAN MALAYSIA..



ko tak nak pergi kan?
lagi menguatkan alasan ko, si pesyarah ajaq x bestt.. ewah2.. seronoknya ko berfikir mcm tu.. KO TAU TAK KO BERHUTANG NAK BAYAR YURAN SEM!!!




"tahu (T.T)"





dah tu apasal tak nak pergi kelas?? dah kayo sgt ke??





"kayo tu belum la lagi, tp si lect tu ajar ntah ape2.. 2 jam je kot kelas dia tapi aku rasa macam 10 jam tahu takkk!.. aku sungguh TERSEKSA dalam kelas itu.. dah tu ngajar tak best, sepatutnya ajaq pertanian tp layan ajar mikro..aku nak belajar pertanian la,bukn mikro. mikro aku dah amek tahun lepassss.. aku nak pakat ngan kekawan nak tukar lect ok!.. boleh ke tak kena tukar juga"..





tuuuu dia... perangai anak murid yang over... tak reti bersyukurr.. tapi apepun ko tak boleh PONTENG KELAS OK!!! kalau kau ponteng kelas lagi tanpa alasan yang munasabah.. aku tak teragak nak sepak ko mcm gambar kat bawah ni?? FAHAM??





kalo ko kena ni kan... memang ko tak akan nak ponteng kelas lagi lah.. mabelusss




-->>the dialog is between my self : one side is positive thinking and the other side is negative thinking.. the conflict that have I faced everyday




(~.~) kononnya ponteng kelas sbb nak buat tutorial n study law..tapi haprak! layan blog pula.. sah mmg nak kena sepak jugakkkk ni... (@.@)