Wednesday, May 4, 2011

ngeDATE

aku terpikir ::





TAK SALAHKAN KELUAR DENGAN SUAMI/TEMAN LELAKI orang lain 






SALAHHHH >> kata awek mereka-mereka sekalian




lor?? ISLAM x melarangpun kita-kita keluar bersama dgn deme2 yang taken tu.. TAPI mmg ISLAM  melarang keras keluar Berduan..terutama si couple yg suka together-together tu kan



dari segi ramalan dan pandangan aku hampir semua aweks2 mesti jeles bila si boy diorang keluar dgn perempuan lain, nak pula berdua kan.. tipu lah tak jeles.. aku?? aku tak jeles kot.. hmmm tak jeles---eh jeles juga la, tapi ENTAH aku tak pernah merasa lagi situasi begitu-- haha ayat sadis aku 



lumrah la kan cemburu-cemburu ni kan.. istilah bercouple, cemburu tu tanda sayang tapi kalau cemburu buta tu tanda mengongkong KAN! lepas tu pikir sendiri..



so rilex je, chill, apa ada hal kalo ade girl nak kuar ngn hang nye bf...nak pula mmg bf hang meletop tahap gaban.. jejaka melaya la katakan tapi dah kalau bf hang bgtau dia nak pergi mana, keluar dgn sapa DAH KIRA OK LAH TU.. jd anda bole turunkan tahap kerisauan anda pada 49.5% saja >.<



apa la yang nak dirisaukan, hang kena caya sama hang nye bf.. kalo hang tak caya bermakna hang meragui kasih sayang hang yang tulus suci murni itu pada bf hang... ey-ey-ey, lelaki rimas la dgn perempuan mcm ni.. jadi bila hang meragui maka akan tercetusnya perang dingin, seterusnya pelancaran bom bermakna perang antara dua dunia akan terjadi



sekali-sekala kot, bf hang nak juga keluar dgn girl lain, mungkin dia keluar jumpe kekawan lama dia, jumpe kawan perempuan dia minta nasihat atau panduan nak belikan hang hadiah ke.. mana hang tau kan?? ala ilex la, tadi kata kasih sayang tulus suci murni, bf hang keluar makan je kot, jumpe kawan lama dia..tak payah pikiq sgt la



ok-ok, aku tau mungkin girl yg dia nak jumpe tu lebih ngetop dari hang, lebih educated, lebih cun, nak pula ex dia... perghhhh berasap vontot kan.. hahaha... aku pernah dulu terjadi, tapi akunye lagi dasat.. die nk jumpe ex-wi.. ok stop!



tenang saja la.. berlagak yang hang tak kesah walaupun jantung hang degup lebih dari biasa.. sebab bila hang rilex and tak amek kesah sgt, bf hang yang akan kesah... caya lah! jadi bf akan terfikir yg hang ni easy going tapi ade seteng-seteng perkara hang kena perhatikan, t aku bgtau hang k


so tenang je.. nanti aku sambung lagi sbb aku nk set date ngn member aku yg dah ade aweks.. hehe apa ada hal la! aku nk tgk pndai tak si lelaki ni bgtau perkara Sebenar pada awek diorng.. jom buat research!





salah gambar pula, patut satu lelaki, dua perempuan.. ah xpe.. janji yg TERbaca ni paham dgn maksud aku




the end