Thursday, May 5, 2011

patah tumbuh hilang berganti

pertama sekali : rai! bace dulu, baru ko maki hamun aku ok syg.. teeeee


PATAH TUMBUH HILANG BERGANTI.. ayat yang sering atau acap kali didengar dalam istilah bercinta ni..siapa yang tak pernah rasa kehilangan atau ditinggalkan atau pun meninggalkan?? setiap sorang dari kita pernah mengalaminya.. tak kira lah cinta monyet sekali pun kan..


rai: sejenak aku terpikir, kenapa aku tak ade bf lagi walhal aku kepingin sgt ingin disayangi, dihargai dan dilindungi oleh orang asing yg akan diangkat sebagai my hubby (one fine day).. aku sering mengadu, merungut dekat kau betapa aku terasa kesunyian sejak akhir-akhir ni (makin terasa). betapa aku ingin mempunyai seorang lelaki yang akan bertanggungjawab sepenuhnya pada aku (lagi ayat sadis aku! wahaha)


rai: kita bersama ingin mempunyai bf yang boleh dibawa menjadi suami yang soleh dan seterusnya ayah yang penyayang dan mengetuai kita dan anak2 ke syurga tapi kadang-kadang kita aku lupa. aku pernah kan beritahu pada ko yang aku nk bf yg Hensem, Kacak Bergaya, Tinggi dan Berbadan Sasa dan yang paling penting Study Aboard... hahaha---lepas tu aku mmg kena liku dgn ko.. sebenarnya reason tu aku cipta utk lelaki-lelaki lain yang ingin mendekati aku.. aku buat macam tu supaya aku tak terikat dengan janji mainan.. ko sendiri tahu kan betapa sakitnya ditinggalkan sementellah kita pernah rasa kasih sayang dari lelaki yang sama.. HAHAHA


rai: hmmm... kasih sayang dari lelaki yang sama --->>mmg kita ni truly damn bestfenz kan.. smpai  one of our ex-bf is the same person.. >.<.. ok! ok! jgn marah aku, aku tak sebut lagi, tapi bila aku kenangkan balik mmg kelakar betul.. hahaha  


tadi aku dengar lagu alyah-tak mungkin kerna syg dan  aku terfikir yg aku belum sedia sebenarnya nak cari peganti mamat mulut manis tu rai .. BUAT APA KO PKIR PASAL DIA LAGI!! -->>ha, aku tau itu semestinya ayat ko.. tapi aku akui, ketika dulu bersama dgn dia, dengan tidak sengaja mengajar aku menjadi seorang awek yg setia, sabar dgn karenah bf yg sengal..sentiasa memberi terbaik, terima keadaan bf seadannya, sayang dia dengan hati yg ikhlas..mungkin itu sebenarnya kuasa cinta kan.. tapi itu cinta buta-- aku benci dgn cinta buta.. aku nak cinta Hakiki!  


jadi sekarang ni aku rasa macam dah waras skit.. aku nk minta maaf pada lelaki-lelaki yang aku tolak kehadirannya--maaf, cinta tak boleh dipaksa! let's follow the flow..be natural and the most important is don't ever lie to your self and don't forget who is watching us! the ONE who always to listen our pray, the ONE who already set up the best thing in our life! syukran.. ^^   









dan sekarang aku tak akan merungut dekat kau lagi (mungkin) pasal nak ade bf-bf ni walaupun aku kepingin sgt nak kahwin! aku da boleh atasi perasaan sunyi aku tu.. sbb aku tau apa yang kita nak kita tak akan dapat TAPI kita akan dapat apa yang kita perlukan, sbb sekarang ni aku perlukan kawan! baik kawan lelaki atau perempaun, korang sentiasa boleh menceriakan hari aku..aku nak ada kawan sejati! kawan masa susah dan senang! itu yang tak mungkin ada patah tumbuh hilang berganti.. kan ^____^



the end



cik rai : ada nak marah pada aku x? ^^