Tuesday, June 21, 2011

bila dah terNIAT tu buat aje!



aku rasa macam nak maki hamun je seseorang sekarang ni sebab aku TAK BOLEH nak maki hamun diri sendiri..so kesiannya pada kawan baik aku la kan, tapi aku tidak lah sekejam untuk memaki hamun diaorg dikala diorg sedang menjalani kehidupan diaorg dengan sebahagia mungkin.. kang deme cop aku gila pulak bila aku tetiba memaki hamun dengan parang dan senapang wall fb diorang! apakah??? (-_-')






aku dah Mengantok tau tadi! aku dah penat la weh, mata dah kuyu je, be3 da low beb! tapi bila mata aku kerling jam, baru pukul 9 beb! awal lagi jang oii!! ekau tak ponah tdo seawal ni??!! tapi apepun aku berguling jugak atas katil...kejap aku peluk teddy aku warna pink yg sedang tukar ke warna kepam.. tak jadi jugak, mata tak nak lelap, yelah...org dah biasa tdo lewat kan, mana nak jalan tdo awal ni.. padan lagi dgn muka aku (-__-')





lepas tu aku tukar posisi tidur, bawah kipas pulak.. TAK MAHU NYE JUGAK! mungkin panas kot..yelah, skang ni cuaca tak hengat betul..dah macam air terjun je..atau aku dah terbiasa dok dlm air cond.. hurmm..adakah aku harus mengira balik tolak tambah darab dan bahagi gaji aku utk pasang aircond pulak dalam bilik!? oohhoohoo tidakk! jangan nak berangan ok.. lebih baik duit tersebut digunakan utk benda lain..Yang Lebih BerfaEDAH! 





aku terfikir juga, mungkin sebab aku tak dapat tidur sebab aku tgh main game!.. game Plant Tycoon.. game tu hidup wehh.. kalo dia berbunga dalam masa 10 minit..aku mmg kena tngu 10 minit sebelum aku kahwin kan bunga-bunga aku, kemudian aku tunggu dapat benih baru iaitu benih kawin campur dan aku kena tanggu lagi dalam beberapa minit utk bunga-bunga aku habis dijual di Nursery! YA! mungkin itu penyebab aku tak dapat tidur awal, sebab aku asyik terfikir mcm mana dengan bunga-bunga aku!.. ceh (-__-')..itu game aje kot!






ataupun aku diserang rasa bersalah kerana beli satay TAK CUKUP utk makan malam akak aku dan elis.. hurmm mungkin juga.. sebab semalam aku dah sebut nak beli 30 cucuk, ckup lah utk 3 org je makan. Alihnya entah apa yg aku fikir petang tadi (mungkin kerana aku Hangin sebab aku dapat parking jauh dari pasar malam, ATAU mungkin sinaran matahari yg menusuk mata aku ATAU org kat pasar malam tadi jalan terhegeh-hegeh ATAU aku terkejut berukk bila tgk baki dalam akaun tingal 50 je? %&%&^$), oleh itu aku boleh beli 20 cucuk je, da la aku melantak 10 cucuk, deme anak beranak telan 5 cucuk sorang. nasib baik nasi impit banyak, bole la cover skit! huaaaaa rasa bersalah gile dengan elis, da la budak tu kuat makann!!! oleh itu aku rasa bersalah sgt dgn akak aku, itu pun punca ketidakawalan aku dapat tidur, jadi aku berniat nak tolong dia buat kerja rumah.. Finally! ade juga kerja berfaedah aku dpt buat masa cuti sem aku ni!..lega skit senak di dada bila dah tolong akak aku tadi.. (^.^) berdoa supaya dapat lah aku tidur sesudah itu






dan sekarang tak jugak nak tidur sebab rasa ngantuk tahap baban tadi dah hilang.. walhal memang aku dah niat nak tidur awal.. bagus! esok aku akan lambat ke kerja!!!!


AGAIN..