Monday, June 20, 2011

My Hero..My Dad..My Haeven..My Mom



if I had enough money this weekend, for sure dinner will be on me, but it's just a sweet dream from a daughter who declare herself pokai..this month salary enough alone for my fix costs! Waaaaa... crying like a baby (TT..TT)





of course I'm crying like a stupid baby because last day was a Father's day and today is MY MOM birthday!.Do you know how miserable I am can't give them a special give even one sweet card?? (-_-')





Even thou I would like to give them my special card tapi diakhirnya kad itu akan tersimpan rapi di dalam helaian buku tebal yang dok elok dalam laci buku yang terakhir sehingga ianya berkulat dan kekuningan.. lagi menyedihkan (-_-'')





aku suka berangan nak bawa mak dan ayah aku ke somewhere yang situasinya romantika yo!!--but for sure it will become an awkward situation because me stand alone between my mom and my dad --- mengacau aja!





so.. aku karangkan juga ayat-ayat istimewa untuk mak dan ayah, cuma tak secara fizikallnya sbb malu la nak bagi secara terusan dekat diorang.. tak silap aku, aku pernah bagi kad, diorang simpan, diorang suka tapi diakhirnya ianya tercampak luar sebab anak buah aku selongkar dan mengisai almari atuk n wan diorang (-_-').. sedas juga lah diorg kena dgn aku.. hahaha -- cruel aunt! 








for my dad











this one for my mom.. speechless..
sebab tak terkarang ayatnya
begitulah gamakknya syg aku pada emak aku.. wuuwuuuwuuwuu



but for sure ade speech because today kan my Mom bezday, so...
  • happy 59 years old mom!
  • your the best mom ever
  • I ada buy hadiah for you mom, buat I dont know u suka atau tak?.. dan akhirnya mak tak nak hadiah aku.. dia suh pas kan dekat akak aku.. wuwuwuwuwuwuuuwuwu,, sedey aauuu hadiah kena reject
  • but she want my healthy, my bachelor, me became good muslimah, get a good husband and best karier as for her bezday gift! waaaaaaaaaaa... (T.T)
  • watever it is EMAK adalah EMAK.. seorang emak tak akan minta lelebih dari kemampuan anaknya.. (mak mcm tahu je aku pokai nih?!.. heh heh)




itulah jelah dulu kot, aku dok sedih pulak.. huaaa, emak reject hadiah aku!!!!! emak reject!! emak rejecttt!!, aku nak g spa dengan emak aku!!! dia tak nak pulakk!!! huaaaaaaaa....