Saturday, July 23, 2011

cin can bon cai


adik aku juga yg berjaya hilangkan stress aku.. serius dgr die gelak tadi make my heart so happy.. x perasan ada air mata di hujung kelopak mata.. it is show how much i really-really love and care about her



ckp pasal mata, kelopak mata aku yg belah kiri ni makin menjadi-jadi pula.. dok berkedip je.. lagi hebat dari minggu lepas.. sampai aku naik rimas.. ape masalahnye? nk kata jumpe diA, tak juga.. infact aku da x kesah pun pasal diA--ok, nanti kite cte lebih lanjut ye.. ni pasal mata aku! mata ku yg dok berkedip makin hebat! search dekat internat... perghhh mcm2 teori keluar tp satu pun x boleh percaya dan pakai! tp mungkin urat mata aku letih kot..



pertama sekali: terima kasih kpd kwn baik aku forever after kerana membantu aku menyiapkan asement! ye aku tahu sepatutnya aku yg buat sendiri, tp akibat lalai dgn diri sndiri, aku ibarat terjun ke dalam gaung tnpa memakai parachute! malah lagi teruk aku ibarat mengantung diri sendiri dgn sikap malas yg semakin menebal!






sbb sikap malas makin menebal? tanya diri sendiri ok?! tp aku rasa ucapan terima kasih aku tidak memadai sebab rai yg siapkan semua point asemen aku! hahaha.. pandai kan aku! dn dgn menjanjikan GCB set rai sudi menolong aku! OMG how nice she is, kan >.<.. lepas tu aku teringat yg tampin xdok mcd lor.. so kite layan KFC O.R quarter chicken la rai... bunyi mcm sedap kan.. ganti gcb tu.. bole x sygg?? *blink-blink eyes



apa yg aku nk rumuskan, hari ni mmg memberi pengajaran kpd aku.. aku bukan lagi di level bawahan! right now is time to make an improvement! and improvement needs more patient, more time, more hard working, more study, more desires, more smart thinking and more fitness! dah kalo dok asyik kena serang gastrik pun x bole berjaya juga kan!.. tp yg aku perasan, aku semakin berani utk tampilkan diri! yes! i've made up my self confident another level. after this no more last minit works! nanti kesian rai pula kan.. kih kih 



apa yg pasti aku semakin sibuk.. aku dah mula byk kerja! begitu juga dgn kelas aku yg semakin padat! dan aku rasa aku tak kan berjaya dgn 'rasa' yg timbul sekejap itu.. ia ibarat seperti mendaki gunung, tapi aku ada gunung yg lebih penting utk di daki, dan aku bukan perlukan gunung utk di daki.. aku perlukan teman utk mendaki gunung yg sama ataupun bantu aku utk aku smpai ke puncak.. yeahh! itulah lelaki yg aku perlukan.. dan jika bukan diA... aku masih lagi boleh menunggu the right one.. ngeee