Friday, October 7, 2011

first thing first


Sejak dua menjak tiga menjak, empat menjak kemudian lima menjak dan menjak berterusan, diri aku dibaluti dengn asemen yg banyak dan thoughts yg teruk gila nk mampus tapi xnk masuk kubur!


Thoughts yg buatkan aku stress.. kemudian aku disajikan dgn asemen yg date line nye dekat-dekat antara satu sama lain ibarat asemen-asemen aku tu dok berjiran dlm satu taman. Dan yg paling ganas sekali ialah Final Exam is coming around.. ho ho ho ho heiipp! Jgn gelak mcm santa clouse ok.


Final 10hb..8 hb dah jnji ngn wana nk g jenjalan.. tp entah mcm mana, stelah jemputan diedarkan.kebenaran diperolehi, budjet mencukupi.. event tersebut terpaksa ditunda. =( yelah, first thing firstkan.. so aku kena dahulukan final aku.. sedey la kerana terpaksa membatalkannya..


Semalam pula, aku tgh buat asemen..kemudian dia ajak keluar..humangai seronok bagai hati aku ni tapi apakan daya kerana vontot aku dah melekap di atas kerusi yg mengadap laptop..terpaksa la aku bgtau dia yg lain kali je la keluar minum.. sama juga dgn kawan aku yg lain.. ajak keluar jenjalan tapi aku terpaksa bekukan kerana asemen kena buat, buku kena selak, revision kena hari-hari, semangat kena berkobar-kobar .. sebab..first thing first, final is coming arounddd..oleh itu aku menolak dgn cara baik.. ahaks~


To conclude. First thing first itu ialah perkara utama  yg harus didahulukan, perkara lain buleh letak tepi dulu.. waacchaaaa….


Revision yg hari-hari tu masih lg dalam fasa 1.. wahahaha!!!





...Tido itu best tapi dapat A laaggiii BEST..