Wednesday, January 11, 2012

untuk 2012


untuk tahun 2012 ni, umur pun dah 24 tahun jadi dah tak banyak masa untuk berjimba dengan lelaki untuk dipanggal boyfwen.. walaupun sudah mula diasak pertanyaan tentang bakal suami tetapi utk tahun 2012 ni KEPERLUAN boyfwen tu belum ada lagi.. bak kata org kerajaan kuota kosong tersebut tak ada! jadi aku hold dulu bab-bab ni.. sebab bila dah buat pengiraan memang aku perlukan lelaki tetapi aku belum mampu nak 'sara' mereka.. eh mereka? mereka tu bermaksud ramai.. adakah aku nak boyfwen banyak-banyak? apahal pulak aku nak 'sara' mereka? persoalan itu biarlah menjadi persoalan.. wakakaka 

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
 

aku sedang berjuang dalam soal menghabiskan segulung ijazah dalam masa yang sama memberi perkhidmatan yang cemerlang.. dua dalam satu = 2 dalam 1.. adakah 2 & 1, eh bukan, 1 & 2 ke..  1 2 bermaksud 12, 12 tu ialah 2012..jadi 2012 mesti capai skt (Sasaran Kehidupan Tahunan) okeyh..





oh ye..selamat tahun baru kepada kamu yang tersesat membaca blog aku ni.. ngeee.. ~