Monday, March 12, 2012

peringatan kepada diri sendiri



lemah longlai betul aku pagi ni, sebab memikirkan kecergasan Datuk Lee Chong Wei. aku rasa tak bermaya apabila DLCW terpaksa menarik diri daripada memburu impian hatriknya. sungguh aku rasa tidak bersemangat pergi kerja apabila aku sanggup bersengkang mata untuk melihat DLCW main sedangkan katil dan bantalku telah banyak kali miscall dan si setan durjana bergajut dengan hebat di bulu mata ku. cis punye setan ~!! tapi aku sorang-sorang juga tengok DLCW main sehingga tv1 putuskan siaran dari Birmingham.



tapi tak apalah, dari terkoyak otot di bahu kanan DLCW baik die balik berehat di Malaysia.. aku akan sokong kau chong wei, akan ku kibar bendera malaysia dari ruang keluarga rumahku untuk memberi sokongan pada kau yang ingin memburu memenangi emas pertama olimpik malaysia! oh yeah..



lagi buat aku tak bermaya sebab banyak gile kerja aku PENDING!! banyak betul backdated nye.. rasa xnk pergi kerja! aiseh, apa la aku ni.. tak kan nak mengalah mcm DLWC--oppsss..



jangan jadi pengecut wahai manusia
jangan lari dari masalah yang boleh dikatakan kau ciptakan sendiri
jangan cepat mengalah
jangan kau rendah diri dengan omongan orang lain
jangan kau hilang kepercayaan diri


jadi, bangkitlah wahai manusia, tebus kesilapan ko.. eh apa pulak, bangkit lah siapkan kerja sekolah kau! eh bukan, kerja pejabat kau tu!, banyak dah backdatednye supaya senang ko buat kerja sekolah ko di pejabat.. kekekeke..



biar lambat--yang penting kita hantar, sekurangnya beban di bahu tertanggal satu =)






cabar lah diri kau untuk kehidupan yang lebih baik di masa hadapan