Friday, April 1, 2011

cik epal contest





cik epal yg disenangi ramai buat contest.. (again - dia tukar contest dia yg dulu) ..kalo berminat nak tahu lebih laju dan lanjut boleh klik dekat sini (blog cik epal)


oleh sebab aku dah masuk contest cik epal yang tak jadi dulu tu..jadi aku masuk la lagi sekali. alang-alang seluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan.. ye tak kan..



J.A.D.I




gambar yang aku nak kasi menang pada cik epal contest - black and white picture ialah





first sekali aku nak tekan kan yang salah satu syarat am nya



@ Tak kesah gambar apa pon janji gambar tu dalam black and white.





oleh itu... tadaaaa....












my mom n dad wedding day..this is original picture black n white, mane ade kamera dslr cangih yang boleh tukar tone ke hitam dan putih mase tu ..INI GAMBAR dari zaman piring hitam lagi tau..



tak lupe juga slogan nye :



"SAYA MEMBACA BLOG CIK EPAL KERANA saya suka dengan cara cik epal..dari segi perkataan mahupun gambar-gambar dan kehidupan seharian dia yang dikongsi bersama melalui blog dia.. saya suka lagi sebab dia rajin update blog dia, dan buat saya suka lagi sebab cik epal ni ada gaya tersendiri..antara ayat yg saya suka ialah 'kau hado?'..rasa tak sempurna bila dgn internet tanpa buka blog cik epal.. cewahhhh.. hehe.. tapi apepun blog cik epal adalah blog yang wajib aku tengok dalam sehari.. selamat maju jaya pada cik epal"




.. the end ..

tag pada : cik jujiho and cik az berserta juga cik rai