Friday, April 8, 2011

contest adik beradik aku yang cute

sebenarnya semua adik beradik aku, termasuklah aku yang cukupkan forum adik beradik 6 orang  TERCHUMEL >.<


panggggggg!!!! zima--ko x chumel ok, jgn perasan... ko cun je.. ahaks ^^


orait stop merepak = perasan plak tu.. aku join contest ni sbb BAGI AKU ateh aku mmg comel (masa kecik).. oleh sebab si penganjur x cakap usia berapa2.. so aku letak gambar dia masa dulu-dulu (banyak kali tau aku baca hang punya syarat-syarat..hehe) .. jadi jomm tengokkk



pesanan si penganjur letak banner and link die..DONE

sapa yang blogwalking tu nak join klik sini link dia.. 





scroll bawah lagi nak tengok gambar yang aku nak kasi menang


















lagi skit je... 

















taaaadddaaa.....





















dah tengok jelas kan.. huraiannya ialah sebab

  • cara ateh duduk.. perghhh tak beragak sehhh...zaman tu dah duduk macam gengster kot... dasatt--dasatt
  • ateh yang sangat dimbam dan putih susu.. orang kata dia sangat comel masa ni.. orang kata....
  • rambut ateh yang blonde! original blonde tau.. mak aku tak kuasa nak warnakan rambut anak dia okk 

tag pada kekawan :: cik aida :: cik rai :: pendekar petai ::





..the end..