Sunday, April 24, 2011

contest natural beauty





nak join boleh klik sini  semua syarat-syarat ada dekat link tu



aku pon nak join jugak contest ni sementel lah belum tarikh tutup lagi.. 



even aku tau aku buat kerja agak gile dgn mentayangkan muka aku yg x cun tapi aku syukur sbb ni yang ALLAH beri pada aku.. hehehe



so en abg stalker 





jom 





tengokkk






wajah saya yang asli...

(pangggg!! abg stalker bole tampaq saya kalo rasa meluat dgn ayat itu -- tapi secara vitual je lah... :P )









caption - time study mana layan mekap2 ni.. me with my only face 

tag kepada cik az dan cik aida





::the end::



bising-bising skit :: sekarang pun aku tak layan mekap sgt..buat ape nak cantik palsu because for me.. he must accept me for who I am.. betul kan, kan, kan... tp perempuan dan mekap xakan dpt dipisahkan.. ehh kalau nk cite pasal mekap buat entry pasal lain lah... haiisshhhhh ni entry pasal nak masuk contest natural beauty lor... (@.@)