Sunday, April 24, 2011

upa boleh jadi budak baik la..


si upa sgt la comel dan sebenarnya sgt LASAK.. jadi di petang ahad, aku n my sis pergi kedai gunting rambut.. memang tak ade niat pun nak bawa dia.. tapi dia berjaya MENYELUSUPKAN diri ke dalam kereta.. jadi terpaksa bawa juga. lagipun dia janji



"upa tak nakal mak..acikk upa nak ikuttt je"



aku tak 'makan' dgn ayat sbb dia ni mmg tak makan saman punya budak..tapi dalam nakal-nakal dia pun, dia ni dengar kata.. dengar kata aku, dan dengar kata mak dia juga pada petang ahad tu..lagipun mak dia da ready bawa toys die sekali.. sbb kalau dia boring masa kiteorang tgh gunting rambut then tak ada toys nak main.. haru dibuatnya...



so my upa ni sebenarnya bole je dibawa berjalan-bawa masuk kedai.. dia tak la nakal sangat pun.. kan upa sayang acikkk jadi upa tak degilll....bole je tunggu sampai mak dia siap gunting ++ urut kepala ++ cuci rambut



































ohh gambar yang ni sebenarnya dia tgh main sorok-sorok dengan aku.. tapi aku tersalah buat ayat.. hehehe




jadi keputusannya kekadang upa ni budak baik juga.. budak yang dengar kata juga tapi kalau budak yang degil, tak makan saman tu mmg selalu--memang selalu dan budak yang buat hal die je pun iye juga sbb dia ni selamba je main toys dekat situ.. hehehe