Wednesday, April 20, 2011

makan-makan itu best



aku punye kelas memang rajin buat makan-makan (padahal sebenarnya cef dia sorang je-wakikiki) tapi kiteorang memang suka buat makan-makan atau gathering secara beramai-tapi nak kumpul satu kelas tu sgt payah woo..yelah, kawan-kawan aku sume ada komitmen lain.. oleh itu kami suka buat makan-makan selepas waktu kelas.. 


ok makan-makan kali ni pada hari khamis lepas bersamaan dengan 14/4/2011.. sejurus habisnya test kelas pertanian & manusia  PRT 2008  - - - wahh gile aku suka dengan kelas ni sampai ingat kod nye skali.. hahaha


menunya sangat mengancam tau.. cef diimport khas dr utara sana.. jom layan gambar yg sempat aku snap sebelum aku melantak itu special menu LAKSAM.. oh ya, di samping itu kami bawa juga beberapa menu sampingan.. group aku bawa kek pisang n butter kek yang diimport khas dari kedai kek.. heh heh






ini cik syu.. tak sempat nk senyum sbb tgh makan butter kek yg group kiteorg bawa tu-dia sebenarnya tukang beli kek, sbb tu dia excited nak makan.. hahaha





okeyh-yg girl tgh susun makanan yg dah sampai..







some of the class member.. caya la korang.. 








ehem..tu menunya.. 



tu dia... kuah istimewa yang tak dapat kat mana-mana kedai.. gwa cakap sama lu.. mmg sgt sooodddap






mereka sudah tidak sabar







ha itulah cef nya.. yg tgh buat peace.. mind u, dia sorang sje buat hidangan tok 30 orang nk makan.. tak lah, adik dia ada tolong sekali.. tapi apepun the laksam was so superb! 





haa yg ni penolong chef tak berbayar ye.. hik hik hik










our agricultural lecture - Dr Ismail.. dia sgt 'best n sporting' 







its makan time!




aku sgt happy dapat rakan sekelas yg mcm ni.. bukan saja dapat makan free malah dpt mengeratkan silaturahim---ayat bajet.. ^.^



tgh tngu cik fia upload gambar yg lain.. wink*wink*