Tuesday, May 31, 2011

post ke 5 pada bulan 5

not to0 much to say either not to0 much to talk..


pada bulan 5 aku rasa macam tak nak share je apa yg aku alami sbb biasa-biasa je my day routine.. kalo dok taip benda yg sama acap kali, aku sendiri yg bace balik pun boleh jadi bosan.. ye kan ^___^




cuma aku ceritakan disebalik gambar yg terpampang ::





ade je benda yg aku rancang tak menjadi.. perkara yg aku duga tak seperti yg aku impikan.. ade jugak bendak yg aku harapkan rupenye belum lagi menjadi kenyataan. so, kite aku seharusnya merancang sebetulnya perjalanan hidup ni.. aku kekadang rasa menyesal sungguh sebb dah 23 tahun pun aku masih dok main-main lagi.. aku tak TETAP dengan keputusan aku sbb dalam pale otak aku sentiasa ada backup plan.. dan seperti yg kita tahu kekadang PLAN B tak sehebat PLAN A dan kekadang PLAN C tak gempak macam PLAN A kan..oleh itu bila dapat keputusan atau hasilnya, diri sendiri juga kecundang. tapi sebenarnya bagus ada backup plan tapi jgn sampai PLAN Utama terbekanglai (betul ke aku eja??)








aku baru buat ayat ni sbb aku MALAS GILE sekarang ni.. (sebenarnya dari dulu juga).. aku sebenarnya memang perlukan pemangkin untuk aku berdiri kuat! jadi aku sengaja create ayat ni supaya bila aku baca dan tgk balik gambar ni aku sedar siapa diri aku!! yg penting aku kena kejar pointer aku.. jom BERUSAHA




GO BACK TO WORK AND ALSO GO BACK TO STUDY!
(ayat di atas membawa banyak maksud yang aku saje yg faham--sekian)