Thursday, June 2, 2011

Contest I LoVe My BfF








penganjurnya ialah sweet heart dan emy dollie.. which is aku rasa deme ni kawan baik seumur hidup.. kalau anda berminat nak joint boleh klik link ini utk syarat-syarat kewajipan dan kepastian.. 



aku sangat tertarik dengan contest ni sbb aku nak tunjukkan B.F.F aku forever after.. wahaha (gelak jahat).. mcm lah orang lain xde bff ye dakk.. tapi aku nak tunjukkan B.F.F aku yg aku LOVE VERY STRONG every single day :p



umumnya aku ada dua B.F.F.. bukan tamak, cuma diorang suka sgt aku jadi B.F.F diorang.. panggg!! perasann dohhh!! hehehe.. tak lah, sebenarnya aku baik dgn semua orang, tapi yg duaorang ni lah kamcing gile dengan aku.. dua-dua minah senget ni pasti ada bila saat dan ketika aku perlukan diorang..lagipun kalau sorang bz, yg sorang lagi ade.. haaaaaa..sbb tu kena ada 2 B.F.F..aku sgt untung ma ^_^





ok, jom tengok B.F.F aku yg pertama.. 






Best friend are people you don't need to talk to every single day.
You don't need to talk to each other for weeks,
BUT
when you do, it's as if you didn't even stop talking..


aku kata yg pertama ni bukan sbb markah dia paling tinggi antara yg lain, pencapaian dia dalam bidang sukan sgt memuaskan atau dia wakil debat sekolah.. :p.. aku angkat die sbg B.F.F aku yg pertama sbb aku kenal dia masa form 5. serius aku ckp sama ko lah kan.. pale otak die lagi mereng dari aku.. aku sgt siiioookkkkk bila bersama dgn dia.. neway dah byk and macam-macam aku share dgn dia. sehingga hari ni aku rasa bersyukur sgt aku ade kawan mcm dia.. mmg bestie gile la.. smpai minat lelaki yg sama.. wahaha!.. perangai dia yg paling aku suka.. dia sgt memahami aku .. ^^











B.F.F aku yg kedua pula



Whatever kind of lights in this life, it is still about two of us 

gambar tu mmg lampu hijau, tak dak edit kasi utk kasi nampak kurus.. hehehe.. ini lah 2nd B.F.F aku... aku kenal masa aku buat dip dulu.. perangai minah sorang ni, perggghhh sgt CEMERLANG... sbb dia wakil debat sekolah beserta ahli sukan negara sekolah-sekolah..hik hik..persahabatan aku dgn dia tak berakhir bila kiteorang dah habis dip, tapi masih berlanjutan sampai hari ni.. yelah, dah kata B.F.F kan, mestilah berlanjutan.. antara perangai dia yg aku suka, dia seorang yg banyak cakap, suka cakap dan memg best bila bercakap..



dan yg paling penting sekali diorang minat senget ni tak jeles pun antara satu sama lain... besssttt kann, madu yg bagus deme-deme ni.. ahaks~




aku tag kepada az, zu, rai, dan aida  ^_^






::sebenarnya tak ada lah nak menang (tiiipuuu, sebenarnya mmg nak menang pun) sebab aku mmg nak buat penghargaan pada diorang sbb diorang mmg ada masa aku susah dan tak ada masa aku senang... eh bukan, diorang lah pelengkap hidup aku.. sama juga kekawan yang lain.. tak caya gi jengah jap link ni::





kpd penganjur :: i harap u ambil kire kedua-dua gambar ni sbb I mmg ada 2 B.F.F.. ^___^, tapi jangan pulak tolak my contest kalau u all nak sekeping je gambar.. teeheeee..





terima kasih dan sekian dahulu buat masa ini