Thursday, June 9, 2011

yang ku tunggu ZAHIR Mu






aku belum ada lagi special one TAPI tak bermaksud aku tak siapkan diri aku dengan maksudnya bercinta..hehe.. neway, IN LOVE is the best feeling in the world.. kan ^_^







 aku memang nak mengelak dari lelaki yg macam ni.. MULUT MANIS WEIII... siapa yg tahan.. dia puji kita cun, kemudian dia kata cakap awek sana meletops! wei, bukan aku ni jenis cemburu buta dah kalo cara mcm tu dia menggatal.. sorry, talk to my hand!





siapa yg suka menunggu.. nak pula kalo dah janji pukul 10, datangnya kol 2.. tapi sbb dah sayang kan.. TUNGGU lah juga.. walhal 2 minggu sebelum jumpa dah ckp awal-awal yg nk jumpe pada waktu tersebut.. tapi nak buat mcm mana kan.. dah jem ler, ade kemalangan la, kenderaan rosak la, ktm lambat la..and so on.. tapi bagi aku.. dah kalo insan yg dijodohkan utk aku belum tiba lagi saat ini.. aku sanggup tunggu utk bertemu dgn the right person for me.. >.<


biasalah, kadang-kadang bf kite tu dah ade ex-ex gf nye sebelum jumpe dgn kita.. dah banyak pengalaman cinta dia sebelum dia bercinta dengan kita.. kan?? tapi yg pastinya aku tak mahu jadi 2nd choice!








gaduh-gaduh manja tu normallah dlm satu perhubungan..maknanya kita ada satu komunikasi yg sehat la.. hehe.. tapi ini mmg janji aku.. as long as u hold with me.. I will be with you forever with all my heart and effort..just in case.. hehehe










aku selalu pesan dgn diri sendiri bahawa Tuhan tak kurniakan kita insan yg kita mahukan, tapi Dia akan beri kita Insan yg kita perlukan.. ingat tu ok! so jgn nak tetamak nk bf yg over de limit dari tahap hang!






 yup.. I'm Still Waiting.. >.<




 mestilah kita akan tersenyum dgn org yg sayang kita balik..sejauh mana kita bermasam muka, org yg sayang kita tu akan berusaha merubah hari kita yg mendung kepada ceria dgn sinaran matahari dan pelangi petang.. that's what we call lover right.. itu tugas kekasih sebenarnya.. hehehe








 kita tak perlu jadi orang lain utk buatkan kekasih kita bahagia.. sepatutnya kekasih kita itu terima kita seadaanya. kenapa anda henda tukar cara anda utk buat dia kagum sebaliknya anda rasa terseksa.. haa.. maknanya dia bukan utk anda la.. REMINDER!! U must be Natural










kalo kita xde kekasih lagi, kita masih ada kekawan yg sayang kita. walaupun kasihnya tak sama, tetapi hati kita tak kekurangan kasih sayang, masi ckup dgn kasih sayang dari mak, ayah, adik beradik dan teman-teman sekalian.. kan ^.^





aku pernah suka pada satu kawan aku ni.. tak tau lah nak describe perasaan itu apa.. cinta ke, minat ke, suka ke sbb aku tak pernah berkesempatan jumpa dia pun.. tapi yg aku tau aku mmg kalo boleh tak nak jadi KAWAN SEMENANJUNG dia satu ketika dulu.. tp nsb baik la x bersama sbb p.j.j sgt mencabar woo... hik hik (gelak gedik)












ini lah impian gedix aku dlm mencari bf.. aku terasa aku ni poyo plak tapi tak salahkan pilih yg terbaik dlm hidup kita sbb kita perjudikan masa depan kita utk bersama dgn dia.. so GAMBATE!!