Friday, August 12, 2011

i like it



aku sememangnya malas n lemau gile nak keje tadi. sebab apa aku lemau?! sebab aku mcm rindu dekat dia..tp dia mcm biskut chipsmore, kejap ade, lama gile tak ade..tp dia kata dia pun suka dekat aku, so hati aku pun berbunga lah! namun atas sebab desakan kerja dia, atau apa aku pun tak tau aku mcm lost contact dengan dia.. die tu xnk topop ke? fb lagi la plak! ibarat menunggu musim manggis nk tunggu dia balas balik..


tapi apa ada hal kan.. kalo x jadi dengan dia. IT IS OK! i'm still fine.. ok babeh..life is about to enjoy it. bukan nak meratapinya! aku percaya pada takdir.. kun fa ya kun!


tp aku suka gile ngn hari ni bila aku berhadapan dengan lelaki yg bagi aku sgt lah macho!.. aku mmg akan tertarik dengan lelaki yg ckp dengan nada yg sopan dan lembut bila mereka bercakap dengan perempuan. perghh.. cair maknyah!  cthnye bos aku tadi.. hik hik



dia suh aku buat keje yg aku tak paham! lama gile aku buat keje tu. nk dekat satu jam! walhal 10 minit boleh siap kot tp sebab 1. aku da la lemau hari ni, yg 2. pula aku mmg x reti nk buat! bos aku pula ckp random aje.. asihh smpai aku call kak eliz nk tnya mcm mana nk buat,,,sory la kak, selagi sy x master keje akak, mmg  sy akan dail no phone akak je.. hik hik 



aku ngt aku da buat betul, tp rupenya salah juga (-__-').. tapi yg bestnya bos aku tak marah, atau sememangnya dia tak pernah nk marah-marah ni! malah kali ni dia ckp bebaik je ngn aku.. walaupun sebenarnya dia mmg ckp dengan sopan dan lemah lembut tp kali ni sampai kat hati aku sbb cara dia ckp tu.. aku rasa lain mcm smpai hati perempuan aku terusik.. tone dia pun lain!



rupenye dia tgh dalam kesakitan! wahaha!! kaki dia kena hempap meja.. padanlah ckp over de baik aje.. tp serius, bos aku yg sorang ni mmg baik gile. x penah aku jumpe bos yg sentiasa sgt cool!! tp rumors mengatakan dia nk berpindah! hadoiii! aku baru nk ngam dengan dia, tp dia plak dah nak keluar.. ngam dari segi buat kerja ok!






apepun aku semakin malas nk buat keje sekolah! kenape ye! lemau betul aku la ni! susahnya hati!!!..