Tuesday, November 29, 2011

I do Love them










kegilaan aku ni, semangat utk aku mahir memasak.. tak kan nak kalah masak ngan tikus kan!












 1, 2, 3 memang best gile.. tak sabar tunggu yang ke 4 pula.. kot ade la..













sebab aku nak UP kan hidup aku, jadi aku pun suka tgk cerita ni..hahaha













dah byk kali khatam tgk yg 1, 2, dan 3.. tanggu yg ke 4 juga. hope ade!














yang ni tgk banyak kali pun x muak.. hahaha..













yang ni pun best gile, kesayangan aku yg baru.. haha.. 





dan banyak lagi kartun yang best dan menjadi kesayangan aku mcm lilo n stich, doremon, ultraman, sinchan,  dan banyak lagi sebab besssttt..




aku suka sangat tengok cerita kartun. sebab dalam cerita kartun pun ade message yang nak disampaikan daripada aku tengok cerita-cerita filem manusia yang kekadang motif pun aku tak tau apa. 



walaupun tengok cerita kartun ni kekadang tak logik tapi ape ade hal kan sebab dah memang cerita kartun..hahaha.. lebih baik tertipu awal-awal daripada ending baru rasa nak tertipu iaitu masa tgk cerita filem manusia.. 



tapi aku suka juga tgk cerita filem manusia sebab ade juga yg best..hehehe.. 



pokoknya aku tgk cerita kartun sebab aku suka sebab aku dapat gelak sebab aku terhibur sebab aku sayang anak buah aku sebab aku dapat release tension aku sebab gambar cantik sebab kartun tu sume comel-comel dan sebab aku suka lah!..