Thursday, May 24, 2012

M tendang A sepak L lambung A terajang S

dari hari isnin aku bersuka ria di pejabat ibarat pejabat aku ni aku lah share paling besar dengan berchamba bersama mp-tigak..buat muka toya dan ibarat tiada perasaan apabila mengadap bos yang baik hati dan juga meminimakan langkah kaki apabila ke tandas dan pantry agar masa boleh berlalu dengan pantas! siot la ko ni..


sudah tiba masanya aku rasa bersalah sebab rasa makan gaji buta je (T_T)..aku tak ada kerja nak buat! cool kan.. kerja aku ni bermusim.. sampai satu waktu tu, perghh tak menang tangan, tapi bila dah masuk musim tak de kerja ni.. haishhhh..mati kutu aku dibuatnya... sungguh aku rasa bersalah pada bos aku yg baik hati tu.. keseronokkan bekerja xde! ni betul, tak tipu. jadi untuk mengisi masa lapang, aku ambil lah gambar work station aku sendiri! iihhiik..



 aku buat sistem barter ngn zu..hehe.. sebenarnye milo fuze tu buat aku pening kepala, naik loya tekak aku minum, jadi aku bagi je sume dekat zu.. aku tau aku sweet dan baik hati..





 pantry yang tak diiktiraf di workstation aku.. cukuplah untuk aku saje yang nak minum pun kan.




 
 my office stationery. kedudukan gam, cop, stamped, dan puncher selalu je berubah-rubah mengikut mood aku  





 komputer kak eliz, kali ni berjasa pada aku pula..hik hik.. oh itu IP phone.. sampai sekarang ni aku fail bile nak transfer call utk bos aku..wahaha.. sory la bos, tepon canggih sangat.. (-_-')





 stok fail management, banyak yang sama warna dengan dairi UPM!.. hehe





 ni keadaan bila aku sedang buat kerja. bersepah-sepah la sikit, nampak la ade hasilnye juga kan.. wahaha





tapi tak lupe juga. peace menandakan aku tengah wat asemen time waktu opis (T_T).. ko tak tau betapa rasa bersalahnya aku apabila buat asemen di meja pejabat, sebelah dengan telefon opis, berhadapan dengan komputer, begitu mudah aku nk buka faceebookk selalu..haha..





 ni baru stationery aku yang original.. banyak pen pilot (mahal ok). aku beli sume tu dengan baucer buku 1M...wahaha.. 




::keseronakkan dalam bekerja adalam impian aku sampai mati.. dying waiting for the real time! jom workaholic untuk pembangunan manusia sejagat ::